آموزش ضبط ویدئو از گیم پلی بازیها

برای هر گیمری پیش آمده که در حال انجام بازی به طور اتفاقی صحنه جالبی را خلق کرده باشد،شاید شانس در این لحظه به او روی آورده،شاید واقعا از روی مهارت این موقعیت به وجود می آید،به هر حال در این موارد گیمر دوست دارد تا یک یادگاری از این لحظه بر دارد تا آن را به دوستان خود نشان دهد،اگر شما هم از این دسته از افراد هستید باید بگوییم که سونی به هنگام طراحی کنسول نسل چهارم خود به این موضوع فکر کرده است.

چه بخواهید و یا نخواهید کنسول PS4 هموراه در حال ضبط کردن ویدئوی گیم پلی شما در ۱۵ دقیقه اخیر می باشد و دلیل این امر هم این است که اگر شما موفق به اجرای یک فن جالب و دیدنی شدید و یا شرایط دست به دست هم داد تا صحنه ای جالب پدید اید بتوانید به سادگی هر چه تمام تر ویدئویی از آن را برای خود به یادگار ذخیره نمایید.

بدین منظور کافیست تا دکمه Share را فشار داده و در صفحه جدید دکمه مربع را فشار دهید تا ویدئویی از گیم پلی ۱۵ دقیقه اخیر شما در فولدر Capture ذخیره سازی گردد.

علاوه بر این اگر قصد دارید تا در لحظه ای خاص عملیات ضبط ویدئو را آغاز کنید کافیست تا دکمه Share را دو بار پشت سر هم فشار دهید،با دو بار فشار دادن دکمه Share از همین لحظه پروسه ضبط ویدئو آغاز می شود و هر لحظه که خواستید تا به این ویدئو پایان دهید کافیست تا یکبار دیگر دکمه Share را فشار دهید.

همانطور که گفتیم PS4 از این طریق ویدئو هایی با حداکثر طول ۱۵ دقیقه را ضبط خواهد کرد،البته شما می توانید تا طول ویدئو های ضبط شده را افزایش دهید،بدین منظور به قسمت setting رفته و وارد زیر شاخه System شوید و از صفحه جدیدی که برایتان باز شده گزینه Enable HDCP را غیر فعال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا