انتشار خبر فیک جیلبریک کنسول PS4 در یکی از سایتهای خبری بازیهای ویدیویی ایرانی

اخیرا متوجه شدیم که یکی از سایتهای به اصطلاح شناخته شده ,در عین ناباوری خبر جعلی و دروغ جیلبریک کنسول PS4 را بر روی پورتال خود منتشر کرده است.

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ps4-hrdware-large18

“شاید باور نکنید… PS4 هک شد”

این بود تیتر جنجالی سایت خبری و پرادعایی که همیشه شعار بهترین بودن را سر میدهد.
سایتی که همیشه ادعا میکند از رقبای خود همانند بازیسنتر و پردیس گیم بهتر است و خبرنگارهای دارد که احساس میکنند level کاری آنها بالاتر از سایر خبرنگاران سایر سایتهای خبری بازیهای رایانه ای است.
بعد از مشاهده تیتر جنجالی این سایت مبنی بر هک شدن کنسول PS4 به حرفی که همیشه زدم و از آنها همیشه و در همه جا کردم بیشتر ایمان آوردم.
همیشه در همه جا باید موضوعات مشخص شوند,سایتهای گیمینگ و هکینگ باید از هم مجزا باشند چرا که هر مقوله نیاز به تخصص خاص خود را دارد و نباید این دو موضوع در یکدیگر ادغام شوند.
همانطور که میدانید در سایر کشورها هم سایت های هکینگ و گیمینگ از یکدیگر مجزا هستند و ما هیچ وقت خبرهای مبنی به هک کنسولها را در سایتهای خبری گیمینگ و بالعکس هیچ خبری مربوط به بازیها را در سایتهای هکینگ کنسولها مشاهده نکردیم و نخواهیم کرد.
متاسفانه سایت ایرانی مذکور هم قربانی ادغام این دو مقوله شده است و با انتشار خبر تقلبی جیلبریک کنسول PS4 باعث خنده عده ای از افراد متخصص و آشنا به هکینگ کنسولها شده است.
واقعا جای تاسف دارد که عده ای از افراد بدون هیچ تحقیقی به خود اجازه میدهند که اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار دهند و از همه بدتر و غیر قابل تحملتر اینکه مردم هم در کمال ناباوری این اخبار دروغ را باور میکنند.

با همه گیر شدن اینترنت در سرتاسر دنیا و کشورمون ایران میتوان به راحتی خبر دروغ را از خبر موثق تشخیص داد اما برخی از افراد متاسفانه بازهم از این کار خودداری میکنند و خود را فقط محدود به چندین سایت آن هم از نوع خبری بازیهای رایانه ای میکنند که تنیجه آن هم چیزی نیست جز زود باوری و دریافت خبرهای دروغ.
موضوع خنده آور و جالب این خبر این است که عده ای از سایتهای فروش کنسول و کسبه های برخی از مناطق نیز این خبر رو باور کردند و سریعا قیمتهای خود را حذف کردند و از دادن قیمت به مشتری اجتناب میکردند تا با هک شدن این کنسول با قیمتی ما فوق قیمت واقعی کنسول به مشتریان ارایه دهند.
با نگاهی ساده به محیط سایت منتشر کننده خبر و فایلهای جیلبریک PS4 میتوان به سادگی تشخیص داد که این سایت بر پایه و مبنای دروغ ساخته شده است اما در نهایت تاسف خبرنگار سایت ایرانی منتشر کننده این خبر نتوانست آنرا تشخیص دهد و با تیتر خنده آور “شاید باور نکنید… PS4 هک شد” باعث شد که فقط و فقط باید بر روی مباحث پیرامون بازیهای رایانه ای رو این سایت حساب باز کنیم.

شما آخرین اخبار واقعی مربوط به هکینگ کنسول ها را میتوانید در سایتهای کپی خور و کنسول هکس مشاهده کنید چرا که در این دو سایت ایرانی تنها مواردی منتشر میشوند که منابع آنها موثق و قابل اطمینان می باشند.

 

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام، این سایت releaseps4jailbreak.com چطوریاست؟ هر چی سایته داره به این رجوع میده برای جیلبریک و همه کامنتا هم گفتن درسته! میشه بگین فیکه یا نه؟ همینطوری نه ها، مطمئن شین! 🙂

  2. سلام دوست عزیز، من روی کنسول خودم و سه تا از دوست هایم امتحان کردیم. کاملا فیکه. مثل همون خبر GTA v برای ps که قبل از انتشار این بازی برای ps3 و Xbox 360 اونو گذاشت و همه کامنتها نوشته بودند درسته و از اینجوور چیزا. خیلی جالب بود. یعنی قبل از اینکه اصلا این بازی برای نسل هفت ساخته بشه برای کامپیوتر گذاشته بودند. شما نباید زود باور کنید. تازه به احتمال ۹۹٪ این نسل مخصوصا ps4 هک نمیشه. مگر اینکه فروش کنسول خیلی بیاد پایین در سطح جهانی و خود سونی با سیاست خودش، اونو کرک کنه که فروشش بره بالا که احتمال چنین چیزی خیلی کمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا