انتشار فریمور 2.4 برای COBRA ODE و پشتیبانی ار قطعه جدید Emu USB QSB

تیم کبرا فریمور 2.4 را برای سخت افزار کیت کبرا خود منتشر کرد.
در این فریمور پشتیبانی از قطعه جدید Emu USB QSB که به موجب آن میتوان از پورت USB جلوی دستگاه برای اجرای بازیها استفاده کرد و دیگر نیازی به استفاده از کلیپ در پشت دستگاه برای اتصال هارد اکسترنال نیست.

این قطعه جدید برای کیتهای مدلهای 4.30A, 5.10B و 5.30A میباشد که از طریق آن میتوان از پورتهای جلوی دستگاه برای انتخاب و اجرای بازیها استفاده کرد و دیگر نیازی به اتصال هارد اکسترنال به کلیپ تعبیه شده در پشت دستگاه نیست!!!
اما این فریمور همانند فریمورهای اخیر تیم کبرا دارای مشکلاتی میباشد.
طی اطلاعات بدست آمده در تیم کبرا اختلافاتی به وجود آمده است که به موجب آن برخی از افراد اصلی گروه در حال حاضر با گروه کار نمیکنند و همین امر باعث شده است که اغلب فریمورهای منتشر شده همانند گذشته مورد تست های دقیق قرار نگیرند.
این اختلاف باعث شد که در طراحی DMC هم مشکلاتی وجود داشته باشد به طوریکه در حاضر DMC های عرضه شده توسط گروه از کنسولهای فت با درایو BMD-31 پشتیبانی نمیکند اگرچه اعلام شده است پشتیبانی از این مدلها نیز بزودی اضافه خواهد شد.
دیتابیس بازیهای که میتوان از آنها به عنوان دیسک درون دستگاه استفاده کرد نیز به ظرز محسوسی افزایش پیدا کرده است و میتوان گفت بیش از 99 درصد از بازیها شامل این دیتابیس میباشند.
تیم کبرا در این فریمور (2.4) پشتیبانی از حالت سخت افزاری Passthrough mode را نیز حذف کرده است.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا