MTX KEY،سخت افزار هک پلی استیشن 4-توضیحات تکمیلی-قسمت اول

MTX KEY،اولین کلون کیت روسی در دسترس عموم قرار گرفت!!!

با گذشت حدود 3 سال از نسل هشت کنسول های بازی،روش های متعددی برای دور زدن و اجرای بازیهای کپی و به طور کلی پایرت بازی در دسترس عموم قرار گرفت.

روش معروف برزیلی که مدت زمان بسیاری به صورت مخفیانه در حال اجرا بود که بعد از دسترس عموم قرارگرفتن توسط سونی پچ و بلاک شد.

بعد از پچ شدن روش برزیلی،استفاده از اکانتهای هکی/ترکیبی مورد استفاده کاربران قرار گرفت که سونی با اجرای طرح فعال سازی تایید دو مرحله ای تا حد قابل توجهی توانست با آنها مقابله کند.

در هیاهوی اکانتهای ترکیبی،خبر های از گوشه و کنار صحنه به گوش میرسید که گویا روش جدید سخت افزاری برای پایرت بازیها طراحی شده است که البته برای جلوگیری از پچ شدن توسط سونی به صورت مخفیانه در حال استفاده است.این روش توسط هکران روس توسعه و اجرا میشد و آنها هم به فقط به افراد قابل اعتماد با قیمتی گزاف به فروش میرساندند.

توسعه دهندگان روس،روش برزیلی را دوباره احیا کرده بودند و برای جلوگیری از پچ شدن آنرا مخفی نگه داشته بودند تا سرانجام برد به دست Max Louarn شخصی که xecuter هم به او فروخته شده است، افتاد و سرانجام اتفاق ناخوشایند کلون شدن برد رخ داد.

کلون شدن،خوب یا بد؟

کلون شدن برد از جهتی میتواند خوب باشد چرا که باعت کاهش هزینه ها و همچنین همه گیر شدن آن می شود و به راحتی هر شخص با مراجعه به مغازه مرتبط به اینکار میتواند برد مورد نظر را خریداری کرده و شروع به کسب درآمد یا استفاده شخصی از برد مذکور کند اما مشکل بزرگ همینجاست:در دسترس عموم قرار گرفتن!

تجربه نشان داده است روشهای پابلیک شده به سرعت توسط سونی جلوگیری شده است و بعد از یک اتفاق بزرگ این چنینی در صحنه،سونی تیم امنیتی جدیدی برای از بین بردن باگ یافت شده تشکیل میدهد که در 99.99 درصد هم موفق بوده است.به عنوان مثال میتوان به پچ و غیر فعال کردن کیت شبیه ساز درایو نوری کبرا نیز اشاره کرد که از طریق آپدیت های امنیتی مکرر سرانجام توانست آنرا غیر فعال کند.

 

قسمت دوم:عصبانیت هکران روس و پابلیک کردن اطلاعات بیشتر و تکمیلی برای از بین بردن بازار کلون چینی….به زودی….

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا